شهادت «سنوار» مبارزه جهادی در برابر اسرائیل را تسریع می‌کند/مسلمانان جهان از داعیه مردم مظلوم فلسطین حمایت نمایند

کابل- ایرنا- رئیس الوزرای دولت سرپرست افغانستان، گفت که شهادت سنوار بیشتر از پیش مبارزه جهادی در برابر دشمن اسرائیلی را تسریع می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ملا محمد حسن آخوند رئیس الوزرای دولت سرپرست افغانستان جمعه‌شب ۲۸ میزان، در پیامی شهادت یحیی سنوار را به ملت فلسطین تسلیت گفت.

در پیام ملا محمد حسن آخوند آمده: با تأسف فراوان آگاهی یافتیم که یحیی ابراهیم حسن سنوار رهبر جنبش اسلامی حماس در یک حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل، به شهادت رسید.

رئیس الوزرای دولت سرپرست افزود: شهادت در راه الله تعالی آرمان بزرگ مجاهدان مبارز است. ما شهادت برادر مجاهد و قهرمان یحیی سنوار را به جنبش اسلامی حماس، تمام مجاهدین و به ویژه ملت مظلوم و مجاهد فلسطین تسلیت می‌گوییم الله تعالی شهادت شادروان سنوار را قبول فرماید و به خانواده، دوستان و متعلقین موصوف صبر جمیل و اجر جزیل بدهد.

این مقام دولت سرپرست افغانستان تاکید کرد که اسرائیل اشغالگر فراموش نکند که شهادت بزرگان مجاهدین بیشتر از پیش مبارزه جهادی در برابر دشمن را تسریع نموده و چندین برابر قوت می‌بخشد. ان شاءالله تعالی، ما از تمام مسلمانان جهان می‌خواهیم که از داعیه مردم مظلوم فلسطین حمایت نمایند، در کنار آنان قرار گیرند و در این خصوص مکلفیت الهی را که به همه راجع می‌گردد، ادا کنند.

به گزارش ایرنا، جنبش اسلامی فلسطین یا حماس عصر جمعه‌۲۸ میزان، شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش اسلامی و جهادی را به دست رژیم تروریستی صهیونیستی تایید کرد.

پایان پیام/ 

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .